Visual Diary: May

By 12:35 , , ,

Hola guys! I've been quite busy and didn't have much time to prepare new posts but I am going to make up for it now! As per usual, I am trying to show you some photos from each month in a form of a visual diary. May was a super cool month for me. For the long weekend my parents visited me in Budapest and I had a chance to be a guide for once :). We have been to all the great sights and thermal spas that the Hungarian capital has to offer. Other than that I was, as always, just spending my time in cool spots of the city, I have also been to Lake Balaton - but I will make a separate post about this trip soon!

Favorite places: Konyha, Szechenyi Spa, Extra Budapest

 
______________________________________________
   

Hej! Ostatnio wiele się u mnie działo i nie miałem zbyt wiele czasu na przygotowywanie nowych postów ale teraz postaram się nadrobić zaległości! Jak zwykle, staram się pokazać Wam najciekawsze zdjęcia z każdego miesiąca w formie 'wizualnego pamiętnika'. Podczas długiego weekendu majowego moi rodzice odwiedzili mnie w Budapeszcie i miałem okazję tym razem być przewodnikiem :). Odwiedziliśmy wszystkie niesamowite zabytki i termalne spa które można znaleźć w węgierskiej stolicy. Ponadto, w maju, jak zwykle z resztą, spędzałem czas w fajnych miejscach w mieście oraz byłem nad Balatonem - ale zrobię osobny post dotyczący tego wypadu!

Ulubione miejsca: Konyha, Szechenyi Spa, Extra Budapest



 

You Might Also Like

0 comments