Visual Diary: Ibiza

By 11:00 , , ,

Hola! I finally managed to edit the photos from my short trip to Ibiza. It was in April when I went to Barcelona that I decided I wanted to spend a day in Ibiza and it was really worth it. It all started with the most amazing plane landing ever - the view of the villas with swimming pools and the coast was breathtaking.What surprised me the most was how..quiet and calm Ibiza (Elvissa, to be particular) is! I know it was before the party season but all the big clubs are located by the road (not in the old town) so the parties don't really overtake the entire place. What is more, Ibiza has got a really Mediterranean vibe, it looks almost like Greece with all the little white houses. I thought the archtecture was more modern but the combination of old Spanish influences and modern clubs, boutiques, cafes and amazing beaches makes Ibiza a perfect place for a holiday. I am sure I will be back! 


 __________________________________________


Hola! W końcu udało mi się obrobić zdjęcia które zrobiłem podczas mojej krótkiej wizyty na Ibizie! Podczas mojego pobytu w Barcelonie w kwietniu zdecydowałem się spędzić jeden dzień na tej pięknej wyspie i zdecydowanie było warto! Mój trip zaczął się od najlepszego lądowania samolotu ever - widok na wille z basenami i wybrzeże zapierał dech w piersiach. Co zaskoczyło mnie najbardziej to kameralny, spokojny klimat który panuje na Ibizie (w miejscowości Elvissa dokładnie). Zdaję sobie sprawę że byłem tam przed rozpoczęciem sezonu imprezowego ale wszystkie największe kluby są zlokalizowane przy drodze (nie na starym mieście). Co więcej, Ibiza ma bardzo śródziemnomorski klimat a wyglądem przypomina Grecję (stare białe domy itp). Myślałem że tamtejsza architektura  jest nieco bardziej nowoczesna natomiast połączenie historycznej zabudowy z nowoczesnymi klubami, butikami, kawiarniami oraz niesamowite plaże sprawiają że Ibiza o idealne miejsce na wakacje. Na pewno jeszcze tam wrócę!




You Might Also Like

0 comments