Styling: Youri by Alex Pinero for Male Model Scene!

By 14:25 , , , , , ,

Today I've got for you one of my absolutely favorite shoots that I've had a pleasure to do styling for. Photos taken in Chinatown district have this 'artistically-eclectic' vibe that I love. It is mostly thanks to fantastic hand-painted pieces designed by Patrick Church and location characterised by an exciting mixture of Asian and London influences. In terms of silhouettes they are to a large extend inspired by the 1980's. I opted for layering and quite unusual, especially in menswear, accessories - richly embrodeired necklaces. I believe this photoshoot captures the direction in which my style is going to - which is - original and quite avant-garde (but still wearable) men's fashion. 


___________________________________________________________________________ 



Dzisiaj mam dla Was jedną z moich absolutnie ulubionych, stylizowanych przeze mnie sesji! Zdjęcia które zostały wykonane w dzielnicy Chinatown mają ulubiony przeze mnie, artsystyczno - eklektyczny klimat! Dzieje się tak za sprawą połączenia fantastycznych, ręcznie malowanych projektów Patricka Church'a oraz miejsca charakteryzującego się mieszanką współgrających ze sobą wpływów azjatyckich oraz londyńskich. Jeżeli chodzi o sylwetki to są one w dużej mierze zainspirowane latami 80-tymi, postawiłem też na warstwowość oraz niecodzienne, zwłaszcza w modzie męskiej, dodatki - bogato zdobione naszyjniki. Wydaje mi się że ta sesja obrazuje dokładnie sposób w jaki ewoluuje mój styl - a mianowicie - w kierunku niecodziennej, nieco awangardowej mody męskiej.


















Photographer: Alex Pinero
Model: Youri @ Premier Model Management
MUA: Zaida Jubera
Stylist: Kuba Bronk
Fashion: Patrick Church / Heavy London, Calvin Klein, Burberry, H&M, Topman
Publication: Male Model Scene

You Might Also Like

0 comments