Styling: Cesar by Alex Pinero for Male Model Scene

By 20:07 , , , ,

Hi, finally I 've got a new Editorial for you, my readers! Photos taken some time ago in Soho were published in Male Model Scene! As usual, I went for a stret style vibe. I decided to pair 90's inspired bomber jackets with simple, color -blocked outfits, there also had to be a leather jacket. I believe that a special attention needs to be put to a look with a plaid coat, along with a beige turtleneck and light-grey trousers, I think I managed to achieve a look of a posh British college guy. I beleive that the shiny neons of London's West End are a perfect background for this kind of silhouettes, it creates an interesting juxtaposition! However, what gets attention the most are specific, androgynous features of a Spanish model, does he remind you of a young Johnny Depp as well?

_________________________________


Hej, w końcu mam dla Was nowy edytorial! Zdjęcia wykonane jakiś czas temu w Soho w końcu doczekały się publikacji na portalu Male Model Scene! Jak to zazwyczaj bywa postawiłem na miejski styl. Kurtki typu bomber zestawiłem z kontrastującymi, prostymi zestawami, nie mogło oczywiście tez zabraknąć skórzanej ramoneski. Wydaje mi się że na specjalną uwagę zasługuje look w którym pojawia się prosty płaszcz w kratę, w połączeniu z beżowym golfem oraz jasno-szarymi spodniami udało mi się uzyskać wizerunek chłopaka z brytyjskiego college'u. Wydaje mi się też że ciekawym tłem do tego typu sylwetek są mieniące neony których nie brak w okolicach londyńskiego West Endu. Najbardziej jednak wzrok przyciąga nietypowa, androgyniczna uroda hiszpańskiego modela, czy Wam też na niektórych ujęciach przypomina młodego Johnny'ego Deppa?


















Photographer: Alex Pinero
Model: Cesar Calabuig @ Carmen Duran Management
Stylist: Kuba Bronk
Fashion: Ralph Lauren, Zara, Topman, H&M, Dr Martens
Publications: Male Model Scene + Seen London

You Might Also Like

0 comments