My Looks: 25 / 10 / 2015

By 21:54 , , , ,

Hi! Today I've prepared a more dapper outfit. I opted for a camel, a little oversize coat that I've been dying to photograph for some time now, black turtleneck sweater and trousers in the same colour. The styling is quite minimalist, the only accessories that I chose are brown sunglasses and a black hat. The thing that catches eye the most is of course location of the photoshoot - the very centre of London by the river Thames where you can see Big Ben. I've been thinking about taking pictures there with a bit of a British vibe for a while so I am even more happy that I manged to put this idea into reality! And how do you like today's post? :)


________________________________________



Cześć! Dzisiaj mam dla was bardziej klasyczną stylizację. Postawiłem na beżowy, nieco oversize'owy płaszcz który już od jakiegoś czasu chciałem sfotografować, czarny golf i spodnie w tym samym kolorze. Stylizacja utrzymana jest raczej w minimalistycznym klimacie, jedynymi dodatkami na które się zdecydowałem są brązowe okulary przeciwsłoneczne oraz czarny kapelusz . Główną rolę na fotografiach odgrywa oczywiście lokalizacja - zdjęcia powstały w samym sercu Londynu, nad Tamizą, z widokiem na Big Ben'a. Od pewnego czasu zdjęcia w tym plenerze, ze stylizacją w nieco brytyjskim stylu, chodziły mi po głowie, dlatego tym bardziej się cieszę że udało mi się zrealizować ten pomysł! A jak Wam się podoba dzisiejszy post? :)























You Might Also Like

1 comments