My Looks: 14.09.2015

By 22:53 ,

Cześć! Od pewnego czasu posty na blogu nie pojawiają się z taką częstotliwością jak wcześniej, ale wynika to z faktu że moje życie składa się ostatnio z serii spontanicznych wydarzeń. Aktualnie mieszkam w Londynie gdzie pracuję w studiu fotograficznym jako stylista, mieszkam w hostelu i nie mam absolutnego pojęcia co będę robił i gdzie będę za pół roku czy chociażby miesiąc ;). Niemniej jednak, powoli 'wracam do formy' i mam nadzieję że niedługo pojawi się tutaj wiele naprawdę ciekawych, jeszcze lepszych sesji! Dzisiaj mam dla Was look który został sfotografowany jakiś czas temu w Sopockim Klubie Tenisowym. Mam na sobie jedną z moich ulubionych bluz / narzut z H&M i długi t-shirt z nadrukiem który przypomina mi projekt Jeremy'ego Scott'a dla Moschino. Jest to bardzo prosta, miejska i wygodna stylizacja ale dzięki temu że jej elementy są oversize'owe nabiera znacznie ciekawszego charakteru.

__________________________________________________________________________


Hi! For some time now posts on this blog haven't appeared as frequently as they used to but it's because my lafe has been a series of spontaneous events lately. Right now I live in London where I work at a photography studio as a stylist, I live at a hostel and I have absolutely no idea what I am going to do or where I am going to be in half a year or even a month from now ;) Nevertheless, I am slowly getting back and I hope that soon I will be able to post a lot of interesting, even better than before shoots here! Today I have for you a look which was photographed in Sopot Tennis Club. I am wearing one of my favorite blazers / capes from H&M and a long t-shirt whose design resembles Jeremy Scott's design for Moschino. It is a very simple, streetstyle and comfortable set but thanks to its' oversize character it becomes a lot more interesting.










You Might Also Like

0 comments