Styling: Kalina @ Embassy Models by Piotr Serafin

By 20:35 , , ,

Czesć! Dzisiaj mam dla Was testy dla agencji Embassy Models wykonane przez Piotra Serafina, które miałem okazję stylizować. Zdjęcia zostały zrobione w Warszawie, w okolicach Stadionu Narodowego oraz popularnego klubu Plażowa w Warszawie. Tym razem postawiłem na stylizacje nieco bardziej młodzieżowe ale nie pozbawione pazura. Moim ulubionym setem jest zdecydowanie prosty lateksowy komplet w odcieniu jasnego błękitu. Zdecydowałem się też użyć kilka rzeczy z mojej kolekcji dyplomowej w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie jak np. płaszcz z szyfonowymi rękawami czy z spodnie wykonane z tego samego materiału. Jak Wam się podoba klimat tej sesji? 

__________________________________________________________________________


Hi! Today I have for you a test shoot for modeling agency named Embassy Models shot by Piotr Serafin that I had a pleasure to style. Photograps were taken in Warsaw in the area of National Stadium and a popular club called Plażowa. This time I went for a young, teenage style, but it also has got some edge to it. My favorite set is a simple, blue, made out of latex outfit. I also decided to use some pieces of my graduate collection at Cracow School of Art and Fashion Design like a coat with sleeves made out of chiffon or trousers from the same fabric. How do you guys like this photoshoot?  









Photographer: Serafin Photography
Model: Kalina @ Embassy Models
Stylist: Kuba Bronk


You Might Also Like

0 comments