My Looks: 21.06 2015

By 20:19 ,

W dzisiejszym poście mam na sobie typowo miejską, luźną stylizację. Czarny wydłużony t-shirt zestawiłem z nieco kontrastującą koszulą w kratę w odcieniach niebiesko - różowych. Nie mogło zabraknąć też mojej ukochanej skórzanej ramoneski która nadaje stylizacji nieco wyrazistości i rockowego charakteru. Całość dopełniłem czarnymi okrągłymi okularami ze złotymi wstawkami od Brylove, beżowymi Timberlandami (które paradoksalnie świetnie wyglądają z letnimi stylówkami) oraz ozdobną nakładką na telefon zaprojektowaną przeze mnie dla tajwańskiej marki Anyshapes. 

___________________________________________________________________________


In today's post I am wearing a look that has a very streetwear vibe. Black long t-shirt is paired with a contrasting, colorful plaid shirt with blue and pink hues on it. There is also, of course, my favorite Ramones leather jacket which adds a bit of distinctness and a rocker edge. I completed it all with sunglasses that have golden insets from Brylove, beige TImberlands (that paradoxically look amazing with summer sets) and an Iphone case designed by me for a Taiwanese brand Anyshapes. 

You Might Also Like

0 comments