My Looks: 10.05.2015

By 15:21 , ,

W dzisiejszym poście przygotowałem casual'ową, niemal minimalistyczną stylizację. Tym razem zdecydowałem się na kolor - postawiłem na spodnie w burgundowym odcieniu które zestawiłem z bluzą w podobnym kolorze. Bluza posiada charakterystyczną granatową wstawkę która bardzo fajnie modeluje sylwetkę, co daje intrygujący, graficzny efekt. W kwestii dodatków - do całości dobrałem czarny zegarek oraz skórzaną bransoletkę, beżowe półbuty no i oczywiście okulary - tym razem z niebieskimi lustrzanymi szkłami. Dajcie znać w komentarzach co uważacie o tym zestawie! :)

___________________________________________________________________________


For todays' post I prepared a casual, almost minimalist set. This time I went for colour - I paired burgundy trousers with a sweatshirt in a similar hue. The sweatshirt contains a characteristic, dark blue inset that shapes a silhouette in a really cool way which gives an interesting, graphic effect. In terms of accessories - I added a blackwatch, leather bracelet, beige shoes and, obviously, sunglasses - this time I picked the ones with blue mirror glasses. Let me know what you guys think about the styling in the comments! :)





















Photo by: Dawid Wesołowski Photography
Sweatshirt: MALE-ME

You Might Also Like

0 comments